Zalakaros
Search
Zalakarosi Fürdő
Zalakaros Meríts erőt a természet csodáiból
Zalakaros Dotto vonat
Zalakaros Copacabana Caros
Zalakaros - Kis-Balaton Meríts erőt a természet csodáiból
Zalakarosi Fürdő
Zalakaros
Nyitólap > Zalakarosról > Rólunk mondták

Zalakaros Ágnes és Zoltán szemével

Ágnes (67): A Zalakaroson eltöltött egy hét alatt az ízületi fájdalmaim jelentősen enyhültek, nemcsak a napi több órás fürdőzésnek és pihenésnek köszönhetően, de a szakorvos által felírt pakolásoknak és gyógykezeléseknek is. A hét végére már én voltam a legfürgébb a reggeli vízi tornán!
Zoltán (71): Legénykorom óta nem volt részem olyan élményben, ahogy egy pince oldalában ülve, a naplementét nézve poharamban gyöngyözött a jó bor, a zöld tájak, a délutáni hosszú séták a gondozott parkokban és a virágos városban, és a sok vendégszerető mosoly – megfiatalítottak.

Zalakaros Gábor és Anna szemével

Gábor (45): Mintha mázsás súly került volna le a vállamról, a munkából hazahozott stresszt otthagytam a karosi medencékben, a Kis-Balaton partján a pecabot végén, a kilátóban vagy az egyik házias étteremben a túrós rétes mellett. És hiába mondja a feleségem, hogy nem mozgok eleget, a karosi pihenés alatt tenisz, lovaglás, úszás – minden belefért!

Anna (39): Ha sorrendet kellene állítanom, akkor a legjobb az egy órás talpmasszázs volt, ezt követte a pezsgőfürdő, és a minden napi szauna ceremónia, a kerékpártúra, és az a pillanat, amikor elsőként értem fel a dombtetőre és elém tárult a panoráma. És majdnem elfelejtettem az esti vacsorákat és színes programokat – már csak a férjemnek kell megtanulnia táncolni.

Zalakaros Márk és Lilla szemével

Márk (9): A Lilla nem mert lecsúszni a fekete lyuk csúszdán sem, és a bivalyrezervátumban sem mert közel menni, mint én, jobban félt a lovon és akkor is amikor sétarepülőn láttuk felülről a házakat. De ahhoz képest hogy lány, egy egész tál dödöllét megevett egyik este, és a strandon is minden medencét kipróbáltunk, és együtt néztük meg a bábszínház előadást a fő téren. Megszerettem a Karos Kocka nevű süteményt, remélem jövőre is visszajövünk.

Lilla (7): A legjobban a nagy strand tetszett, a sok medence és fa, és a vizi gomba, ami alatt el tudtam bújni anyu elől, és nem látott meg. Sok zenés és táncos programon voltunk, és a rajzversenyt is megnyertem, és óriási csavaros fagyit kaptam a játszótér után minden délután!

Zalakaros Gergő és Julcsi szemével

Gergő (28): A párommal mindketten nagyon aktívak vagyunk, de Zalakarosban nem kellett csalódnunk: bringa, quad, teke, billiárd, gyalogtúra, esti bulik mindenre volt lehetőség. Másnap pedig wellness, úszás, a vadvizes élménymedencét nem lehet megunni. Azért a legemlékezetesebb a hőlégballonos leánykérés marad…

Julcsi (23): Végre kiolvastam egy könyvet a napozóteraszon, rá tudtam venni a páromat egy romantikus esti kertmozira, kipróbáltam a karaoke-t és voltunk egy tuti borkóstolón, ahol életem legistenibb forró sajtos pogácsáját ettem. Hogy hotel, vagy magánszállás azt nem tudom, de jövőre is jövünk!