Zalakaros
Search
Kerékpár bérlés a Tourinform irodában
West-Balaton Kártya
Zalakaros
Zalakaros
Zalakaros
Nyitólap > Hírek > Irány Zalakaros!
2013. március 01. 12:47

Irány Zalakaros!

Stratégiai megállapodás segít a kül- és belföldi piacok megnyerésében
Irány Zalakaros!

Zalakaros és a Neckermann utazási iroda együttműködése idén –a külföldi mellett – már a belföldi értékesítésre is kiterjed. A város és a fürdő vonzerejét tovább erősíti a Klub Oázis animációs program, mely a neves utazási iroda kínálatában is szerepel. Az együttműködés részleteit február 28- án, a Budapesti Utazás Kiállításon jelentették be.

A város idei marketing célja a hazai családos vendégek mellett, a külföldi piacok megnyerése. A Neckermann utazási irodákkal már 2012-ben is sikeres volt az együttműködés, melynek folytatásaként a fürdőváros legújabb attrakcióját a Klub Oázis animációs projektet a Neckermann Utazási irodák is integrálják a programjaik közé. A program  - szakmai irányítója Béres Alexandra lesz - sport animációt, szórakozást és a legkisebbek egészséges életmódra nevelését foglalja magában.

Az együttműködés célja, hogy a település a Balaton régió családi fürdővárosaként jelenjen meg a belföldi és külföldi piacokon egyaránt. A szakmai szervezetekkel és külképviseletei irodákkal az együttműködés, idén is folytatódik. Kiemelt cél a megjelenés a skandináv térségben és az orosz nyelvterületeken. A Hévíz- Balaton Airport közelsége, valamint a tavasztól közlekedő AirBaltic repülőjárat beindulásával a szakemberek a külföldi vendégek számának további növekedésében bíznak.

A Klub Oázis programsorozat állandó, színes és szórakoztató gyermekprogramokkal maradandó élményekkel gazdagítja majd a kicsiket. A zene, tánc és csapatversenyek alkalmával mozgásigényüket vezethetik le. A tematikus programok, mint a kalóznap, vagy a lovagok és hercegnők napja pedig a kreatív szórakozásról gondoskodnak. A Klub Oázis Latino  és az Aquasalsa  táncos edzésprogram  latin ritmusokra és könnyen követhető gyakorlatokra épül, így kínálva élvezetes elfoglaltságot.

A fogyasztói igények felmérését követően az egészségmegőrző- és gyógyszolgáltatásokra érkezők, valamint a wellnessezni vágyó családok kiszolgálása egyforma hangsúllyal szerepel a marketingstratégiában. A programturizmus szerepe a szezonhosszabbításban rendkívül fontos. Az élményekben gazdag pihenés és a minőségi szolgáltatások, mind a belföldi, mind a külföldi vendégek Zalakarosra látogatását segítik.

A minőségi és egységes megjelenés érdekében komplex fejlesztések indulnak a Gránit Gyógyfürdőben. A fedett gyermekvilág építésével egy időben a fürdő több részén is korszerűsítés indul.

A Kis- Balaton közelsége további programokat kínál a Zalakarosra látogató turisták számára. A festői természeti környezet, az egészséges és sportos életmód kedvelőinek is megannyi kikapcsolódási lehetőséget biztosít.

 

Forrás: MHO

Zalakaros és a Neckermann utazási iroda együttműködése idén –a külföldi mellett – már a belföldi értékesítésre is kiterjed. A város és a fürdő vonzerejét tovább erősíti a Klub Oázis animációs program, mely a neves utazási iroda kínálatában is szerepel. Az együttműködés részleteit február 28- án, a Budapesti Utazás Kiállításon jelentik be.

A város idei marketing célja a hazai családos vendégek mellett, a külföldi piacok megnyerése. A Neckermann utazási irodákkal már 2012-ben is sikeres volt az együttműködés, melynek folytatásaként a fürdőváros legújabb attrakcióját a Klub Oázis animációs projektet a Neckermann Utazási irodák is integrálják a programjaik közé. A program  - szakmai irányítója Béres Alexandra lesz - sport animációt, szórakozást és a legkisebbek egészséges életmódra nevelését foglalja magában.

Az együttműködés célja, hogy a település a Balaton régió családi fürdővárosaként jelenjen meg a belföldi és külföldi piacokon egyaránt. A szakmai szervezetekkel és külképviseletei irodákkal az együttműködés, idén is folytatódik. Kiemelt cél a megjelenés a skandináv térségben és az orosz nyelvterületeken. A Hévíz- Balaton Airport közelsége, valamint a tavasztól közlekedő AirBaltic repülőjárat beindulásával a szakemberek a külföldi vendégek számának további növekedésében bíznak.

A Klub Oázis programsorozat állandó, színes és szórakoztató gyermekprogramokkal maradandó élményekkel gazdagítja majd a kicsiket. A zene, tánc és csapatversenyek alkalmával mozgásigényüket vezethetik le. A tematikus programok, mint a kalóznap, vgy a lovagok és hercegnők napja pedig a kreatív szórakozásról gondoskodnak. A Klub Oázis Latino  és az Aquasalsa  táncos edzésprogram  latin ritmusokra és könnyen követhető gyakorlatokra épül, így kínálva élvezetes elfoglaltságot.

A fogyasztói igények felmérését követően az egészségmegőrző- és gyógyszolgáltatásokra érkezők, valamint a wellnessezni vágyó családok kiszolgálása egyforma hangsúllyal szerepel a marketingstratégiában. A programturizmus szerepe a szezonhosszabbításban rendkívül fontos. Az élményekben gazdag pihenés és a minőségi szolgáltatások, mind a belföldi, mind a külföldi vendégek Zalakarosra látogatását segítik.

A minőségi és egységes megjelenés érdekében komplex fejlesztések indulnak a Gránit Gyógyfürdőben. A fedett gyermekvilág építésével egy időben a fürdő több részén is korszerűsítés indul.

A Kis- Balaton közelsége további programokat kínál a Zalakarosra látogató turisták számára. A festői természeti környezet, az egészséges és sportos életmód kedvelőinek is megannyi kikapcsolódási lehetőséget biztosít.

- See more at: http://www.magyarhirlap.hu/irany-zalakaros#sthash.kx1Vlmjs.dpuf

Zalakaros és a Neckermann utazási iroda együttműködése idén –a külföldi mellett – már a belföldi értékesítésre is kiterjed. A város és a fürdő vonzerejét tovább erősíti a Klub Oázis animációs program, mely a neves utazási iroda kínálatában is szerepel. Az együttműködés részleteit február 28- án, a Budapesti Utazás Kiállításon jelentik be.

A város idei marketing célja a hazai családos vendégek mellett, a külföldi piacok megnyerése. A Neckermann utazási irodákkal már 2012-ben is sikeres volt az együttműködés, melynek folytatásaként a fürdőváros legújabb attrakcióját a Klub Oázis animációs projektet a Neckermann Utazási irodák is integrálják a programjaik közé. A program  - szakmai irányítója Béres Alexandra lesz - sport animációt, szórakozást és a legkisebbek egészséges életmódra nevelését foglalja magában.

Az együttműködés célja, hogy a település a Balaton régió családi fürdővárosaként jelenjen meg a belföldi és külföldi piacokon egyaránt. A szakmai szervezetekkel és külképviseletei irodákkal az együttműködés, idén is folytatódik. Kiemelt cél a megjelenés a skandináv térségben és az orosz nyelvterületeken. A Hévíz- Balaton Airport közelsége, valamint a tavasztól közlekedő AirBaltic repülőjárat beindulásával a szakemberek a külföldi vendégek számának további növekedésében bíznak.

A Klub Oázis programsorozat állandó, színes és szórakoztató gyermekprogramokkal maradandó élményekkel gazdagítja majd a kicsiket. A zene, tánc és csapatversenyek alkalmával mozgásigényüket vezethetik le. A tematikus programok, mint a kalóznap, vgy a lovagok és hercegnők napja pedig a kreatív szórakozásról gondoskodnak. A Klub Oázis Latino  és az Aquasalsa  táncos edzésprogram  latin ritmusokra és könnyen követhető gyakorlatokra épül, így kínálva élvezetes elfoglaltságot.

A fogyasztói igények felmérését követően az egészségmegőrző- és gyógyszolgáltatásokra érkezők, valamint a wellnessezni vágyó családok kiszolgálása egyforma hangsúllyal szerepel a marketingstratégiában. A programturizmus szerepe a szezonhosszabbításban rendkívül fontos. Az élményekben gazdag pihenés és a minőségi szolgáltatások, mind a belföldi, mind a külföldi vendégek Zalakarosra látogatását segítik.

A minőségi és egységes megjelenés érdekében komplex fejlesztések indulnak a Gránit Gyógyfürdőben. A fedett gyermekvilág építésével egy időben a fürdő több részén is korszerűsítés indul.

A Kis- Balaton közelsége további programokat kínál a Zalakarosra látogató turisták számára. A festői természeti környezet, az egészséges és sportos életmód kedvelőinek is megannyi kikapcsolódási lehetőséget biztosít.

- See more at: http://www.magyarhirlap.hu/irany-zalakaros#sthash.kx1Vlmjs.dpuf

Zalakaros és a Neckermann utazási iroda együttműködése idén –a külföldi mellett – már a belföldi értékesítésre is kiterjed. A város és a fürdő vonzerejét tovább erősíti a Klub Oázis animációs program, mely a neves utazási iroda kínálatában is szerepel. Az együttműködés részleteit február 28- án, a Budapesti Utazás Kiállításon jelentik be.

A város idei marketing célja a hazai családos vendégek mellett, a külföldi piacok megnyerése. A Neckermann utazási irodákkal már 2012-ben is sikeres volt az együttműködés, melynek folytatásaként a fürdőváros legújabb attrakcióját a Klub Oázis animációs projektet a Neckermann Utazási irodák is integrálják a programjaik közé. A program  - szakmai irányítója Béres Alexandra lesz - sport animációt, szórakozást és a legkisebbek egészséges életmódra nevelését foglalja magában.

Az együttműködés célja, hogy a település a Balaton régió családi fürdővárosaként jelenjen meg a belföldi és külföldi piacokon egyaránt. A szakmai szervezetekkel és külképviseletei irodákkal az együttműködés, idén is folytatódik. Kiemelt cél a megjelenés a skandináv térségben és az orosz nyelvterületeken. A Hévíz- Balaton Airport közelsége, valamint a tavasztól közlekedő AirBaltic repülőjárat beindulásával a szakemberek a külföldi vendégek számának további növekedésében bíznak.

A Klub Oázis programsorozat állandó, színes és szórakoztató gyermekprogramokkal maradandó élményekkel gazdagítja majd a kicsiket. A zene, tánc és csapatversenyek alkalmával mozgásigényüket vezethetik le. A tematikus programok, mint a kalóznap, vgy a lovagok és hercegnők napja pedig a kreatív szórakozásról gondoskodnak. A Klub Oázis Latino  és az Aquasalsa  táncos edzésprogram  latin ritmusokra és könnyen követhető gyakorlatokra épül, így kínálva élvezetes elfoglaltságot.

A fogyasztói igények felmérését követően az egészségmegőrző- és gyógyszolgáltatásokra érkezők, valamint a wellnessezni vágyó családok kiszolgálása egyforma hangsúllyal szerepel a marketingstratégiában. A programturizmus szerepe a szezonhosszabbításban rendkívül fontos. Az élményekben gazdag pihenés és a minőségi szolgáltatások, mind a belföldi, mind a külföldi vendégek Zalakarosra látogatását segítik.

A minőségi és egységes megjelenés érdekében komplex fejlesztések indulnak a Gránit Gyógyfürdőben. A fedett gyermekvilág építésével egy időben a fürdő több részén is korszerűsítés indul.

A Kis- Balaton közelsége további programokat kínál a Zalakarosra látogató turisták számára. A festői természeti környezet, az egészséges és sportos életmód kedvelőinek is megannyi kikapcsolódási lehetőséget biztosít.

- See more at: http://www.magyarhirlap.hu/irany-zalakaros#sthash.kx1Vlmjs.dp

Zalakaros és a Neckermann utazási iroda együttműködése idén –a külföldi mellett – már a belföldi értékesítésre is kiterjed. A város és a fürdő vonzerejét tovább erősíti a Klub Oázis animációs program, mely a neves utazási iroda kínálatában is szerepel. Az együttműködés részleteit február 28- án, a Budapesti Utazás Kiállításon jelentik be.

A város idei marketing célja a hazai családos vendégek mellett, a külföldi piacok megnyerése. A Neckermann utazási irodákkal már 2012-ben is sikeres volt az együttműködés, melynek folytatásaként a fürdőváros legújabb attrakcióját a Klub Oázis animációs projektet a Neckermann Utazási irodák is integrálják a programjaik közé. A program  - szakmai irányítója Béres Alexandra lesz - sport animációt, szórakozást és a legkisebbek egészséges életmódra nevelését foglalja magában.

Az együttműködés célja, hogy a település a Balaton régió családi fürdővárosaként jelenjen meg a belföldi és külföldi piacokon egyaránt. A szakmai szervezetekkel és külképviseletei irodákkal az együttműködés, idén is folytatódik. Kiemelt cél a megjelenés a skandináv térségben és az orosz nyelvterületeken. A Hévíz- Balaton Airport közelsége, valamint a tavasztól közlekedő AirBaltic repülőjárat beindulásával a szakemberek a külföldi vendégek számának további növekedésében bíznak.

A Klub Oázis programsorozat állandó, színes és szórakoztató gyermekprogramokkal maradandó élményekkel gazdagítja majd a kicsiket. A zene, tánc és csapatversenyek alkalmával mozgásigényüket vezethetik le. A tematikus programok, mint a kalóznap, vgy a lovagok és hercegnők napja pedig a kreatív szórakozásról gondoskodnak. A Klub Oázis Latino  és az Aquasalsa  táncos edzésprogram  latin ritmusokra és könnyen követhető gyakorlatokra épül, így kínálva élvezetes elfoglaltságot.

A fogyasztói igények felmérését követően az egészségmegőrző- és gyógyszolgáltatásokra érkezők, valamint a wellnessezni vágyó családok kiszolgálása egyforma hangsúllyal szerepel a marketingstratégiában. A programturizmus szerepe a szezonhosszabbításban rendkívül fontos. Az élményekben gazdag pihenés és a minőségi szolgáltatások, mind a belföldi, mind a külföldi vendégek Zalakarosra látogatását segítik.

A minőségi és egységes megjelenés érdekében komplex fejlesztések indulnak a Gránit Gyógyfürdőben. A fedett gyermekvilág építésével egy időben a fürdő több részén is korszerűsítés indul.

A Kis- Balaton közelsége további programokat kínál a Zalakarosra látogató turisták számára. A festői természeti környezet, az egészséges és sportos életmód kedvelőinek is megannyi kikapcsolódási lehetőséget biztosít.

- See more at: http://www.magyarhirlap.hu/irany-zalakaros#sthash.kx1Vlmjs.dpuf

 

Zalakaros és a Neckermann utazási iroda együttműködése idén –a külföldi mellett – már a belföldi értékesítésre is kiterjed. A város és a fürdő vonzerejét tovább erősíti a Klub Oázis animációs program, mely a neves utazási iroda kínálatában is szerepel. Az együttműködés részleteit február 28- án, a Budapesti Utazás Kiállításon jelentik be.

A város idei marketing célja a hazai családos vendégek mellett, a külföldi piacok megnyerése. A Neckermann utazási irodákkal már 2012-ben is sikeres volt az együttműködés, melynek folytatásaként a fürdőváros legújabb attrakcióját a Klub Oázis animációs projektet a Neckermann Utazási irodák is integrálják a programjaik közé. A program  - szakmai irányítója Béres Alexandra lesz - sport animációt, szórakozást és a legkisebbek egészséges életmódra nevelését foglalja magában.

Az együttműködés célja, hogy a település a Balaton régió családi fürdővárosaként jelenjen meg a belföldi és külföldi piacokon egyaránt. A szakmai szervezetekkel és külképviseletei irodákkal az együttműködés, idén is folytatódik. Kiemelt cél a megjelenés a skandináv térségben és az orosz nyelvterületeken. A Hévíz- Balaton Airport közelsége, valamint a tavasztól közlekedő AirBaltic repülőjárat beindulásával a szakemberek a külföldi vendégek számának további növekedésében bíznak.

A Klub Oázis programsorozat állandó, színes és szórakoztató gyermekprogramokkal maradandó élményekkel gazdagítja majd a kicsiket. A zene, tánc és csapatversenyek alkalmával mozgásigényüket vezethetik le. A tematikus programok, mint a kalóznap, vgy a lovagok és hercegnők napja pedig a kreatív szórakozásról gondoskodnak. A Klub Oázis Latino  és az Aquasalsa  táncos edzésprogram  latin ritmusokra és könnyen követhető gyakorlatokra épül, így kínálva élvezetes elfoglaltságot.

A fogyasztói igények felmérését követően az egészségmegőrző- és gyógyszolgáltatásokra érkezők, valamint a wellnessezni vágyó családok kiszolgálása egyforma hangsúllyal szerepel a marketingstratégiában. A programturizmus szerepe a szezonhosszabbításban rendkívül fontos. Az élményekben gazdag pihenés és a minőségi szolgáltatások, mind a belföldi, mind a külföldi vendégek Zalakarosra látogatását segítik.

A minőségi és egységes megjelenés érdekében komplex fejlesztések indulnak a Gránit Gyógyfürdőben. A fedett gyermekvilág építésével egy időben a fürdő több részén is korszerűsítés indul.

A Kis- Balaton közelsége további programokat kínál a Zalakarosra látogató turisták számára. A festői természeti környezet, az egészséges és sportos életmód kedvelőinek is megannyi kikapcsolódási lehetőséget biztosít.

- See more at: http://www.magyarhirlap.hu/irany-zalakaros#sthash.kx1Vlmj

 



Magyar Bor napja
Magyar Bor napja
A Koccintás 2015-ben a Magyar Bor Napja kiemelt eseménye. Idén minden csatlakozó településsel arra szeretnénk vállalkozni, hogy az egy időben egyszerre koccintók számának rekordját felállítsuk. Célunk, hogy egy időben, az összes borvidéken, minél több település részvételével, legalább 100.000 ember koccintson
Hírlevél
Hirdetés Zalakaros
Reklám
Reklám
Hirdetés Zalakaros